Bokträffen    .    Bokcirklar och mycket mer - Öppet dygnet runt
Tips        Sida 1 av 1       

AnnaS02

Rubrik: Homeopatibok av Pär Wahlström

Postat: tis jul 29, 2008 17:09

Hej!

Jag vill gärna tipsa om en mycket bra bok. Bakgrunden är att jag själv under nästan tio år haft kroniska besvär med allergi och reumatism och därmed valsat runt i sjukvården, dock utan att ha fått någon hjälp med mina besvär. Tills jag en dag av min väninna fick tag i denna bok om egenvård med homeopati. Först ska sägas att jag var lite kritisk och undrade om detta var något seriöst, men ju mer jag läste och funderade över de råd som gavs i boken, desto mer intresserad blev jag. Och sedan sex månader tillbaka använder jag mig av denna egenvård vilket resulterat i att jag idag mår mycket bättre och är nästan symtomfri. Och mycket glad förstås. Eftersom jag vet att det finns många ned mig som har kroniska besvär så vill jag gärna informera om detta och kanske kan boken även hjälpa någon annan.

Boken heter "Må bättre till kropp & själ" och är alltså skriven av homeopaten Pär Wahlström (ISBN 91-974180-2-1). Min väninna köpte den hos nätbokhandeln Adlibris.com. :D

Lycka till!

Mvh Anna

Svara med citatAnvändarens profilSkicka personligt meddelande

Till överst på sidan

camilla

Site Admin Inlägg: 325 Registreringsdatum: 16 januari 2007 Ort: Västerås

Rubrik:

Postat: tor jul 31, 2008 17:43

Ett jättebra tips! Intressant.

Svara med citatAnvändarens profilSkicka personligt meddelandeSkicka e-postBesök användarens hemsida

Till överst på sidan

Svara på ämnet
Sida 1 av 1    

Föregående ämne   Nästa ämne

Visa inlägg nyare än:    

Hoppa till:  

Forumindex    .    Tips